Contract intre Utilizator si SC HOLIDAYMAG MAGAZIN SRL
Contract intre utilizator (Utilizator, dvs.) si SC HOLIDAYMAG MAGAZIN SRL (shop.cocktailholidays.ro, noi). Va rugam cititi cu atentie acesti termeni si conditii contractuale (Termeni & Conditii) inainte de a utiliza pagina de internet www.holidaymag.ro (Site).
Site-ul www.holidaymag.ro va este oferit de SC HOLIDAYMAG MAGAZIN SRL , cu sediul in Sos Mihai Bravu nr 390, bl B2C, et 2 ap 17, sector 3 Bucuresti.
Va rugam sa notati ca toata corespondenta privind Serviciul de Relatii cu Clientii va trebui trimisa la aceasta adresa.
Utilizand acest Site sau comandand serviciile turistice prin intermediul e-mail, telefon, sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in niciun fel.
HolidayMag actioneaza ca si agent pentru terti furnizori cum sunt: companiile aeriene acreditate IATA, hoteluri, altii (Furnizori de Servicii Turistice). HolidayMag nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
HolidayMag ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot fi modificate oricand.
HolidayMag nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.
Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice
Orice rezervare sau cerere de rezervare efectuata pe Site sau prin telefon, e-mail va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la HolidayMag. Daca cererea dvs. va fi acceptata, veti primi un e-mail de confirmare de la HolidayMag si va intra in vigoare acest contract. Emiterea efectiva a biletelor de avion, efectuarea de schimbari de data a biletelor de avion, anulari de bilete de avion sau vouchere, eliberarea voucher-elor pentru hoteluri, a asigurarilor de calatorie se va face in timpul programului de lucru HolidayMag
Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene, orele de intrare/iesire din hotel, conditiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.
La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni, dar va rugam sa luati legatura cu HolidayMag pentru detalii complete.
Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile in Europa, 180 min. pentru zborurile in afara Europei, respectiv 90 min. pentru zborurile pe teritoriul Romaniei. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor.
Rezervarea biletelor de avion se poate face prin intermediul e-mail-ului sau telefonic. Orice rezervare efectuata pe email sau telefonic, se supune acceptarii prezentelor termeni si conditii si conditiilor speciale impuse de companiile aeriene si care va sunt prezentate in email-ul de confirmare a rezervarii sau telefonic, de catre consultantii HolidayMag.
Pentru emiterea biletelor de avion, este necesara plata efectuarii acestora. HolidayMag va pune la dispozitie o multitudine de modalitati de plata, in functie de conditiile impuse de fiecare companie in parte.
In momentul efectuarii rezervarii, vi se vor comunica termenele de plata puse la dispozitie de companiile aeriene. Pentru rezervarile de linie, cele mai multe companii de linie solicita ca plata biletelor sa fie facuta in maxim 24 pana la 48 ore, timp in care HolidayMag va garanteaza disponibilitatea locurilor si a tarifelor. Aceste informatii le veti gasi disponibile in email-ul de confirmare a rezervarii. Daca plata nu este efectuata in intervalul comunicat, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletele automat.
Pentru biletele low cost, nu se pot efectua rezervari fara ca plata sa fie inregistrata in conturile HolidayMag, prin urmare HolidayMag nu va garanteaza rezervarea locurilor si a tarifelor comunicate in momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar dupa ce plata este efectuata si biletele sunt emise.
Atentie: intre momentul efectuarii cererilor de rezervare pe site, e-mail sau telefonic si momentul achitarii biletelor de avion si vizualizarii platii in contul HolidayMag de catre angajatii sai, pot aparea modificari de tarife sau locurile pot sa nu mai fie disponibile. In aceste situatii, HolidayMag va anunta pasagerii si vor comunica urmatorul tarif sau vor propune variante noi de zbor care sa satisfaca nevoile acestora.
In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic HolidayMag despre intentiile dvs. In anumite cazuri, este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni. HolidayMag sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. HolidayMag sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma.
In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), HolidayMag isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.
In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare, taxa de serviciu perceputa de HolidayMag in momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se ramburseaza.
In caz de forta majora si nu numai, compania aeriana poate anula sau intarzia zborul, precum si sa anuleze rezervarea fara a notifica in prealabil Pasagerul, urmand ca banii sa ii fie restituiti pasagerului sau sa i se propuna noi variante de zbor. In toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de catre reprezentatii HolidayMag.
Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informatii va sunt prezentate in timpul procesului de rezervare de catre consultantii HolidayMag, prin e-mail sau telefonic.
Pentru unele companii aeriene, bagajul de mana si/sau cala este inclus in tariful comunicat. Pentru companiile low cost si pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat fata de pretul biletelor si aceste informatii va vor fi furnizate in timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achizitionate in momentul efectuarii rezervarii sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai tarziu de efectuarea check-in-ului.
Fiecare companie aeriana are dimensiuni diferite (nr. de kilograme sau lungime/latime/inaltime) pentru bagajele de mana sau de cala. In cazul in care nu va incadrati in aceste dimensiuni, compania aeriana are dreptul de a va taxa suplimentar.
Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atat pentru companiile de linie cat si pentru cele low cost, insa pentru cele low cost se plateste o taxa suplimentara. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, HolidayMag va recomanda sa efectuati check-in-ul online. Informatiile despre efectuarea check-in-ului online va vor fi comunicate de agentii HolidayMag in momentul efectuarii rezervarii.
HolidayMag isi rezerva dreptul de a derula, in paralel, mai multe campanii de discounturi la ofertele de bilete de avion, discounturile nefiind obligatoriu a fi aplicate la toate rezervarile de bilete de avion. Discounturile sunt stabilite in functie de campaniile de marketing derulate de HolidayMag.
Discounturile sau cupoanele de reduceri se pot cumula cu alte campanii de discount sau cupoane de reduceri si se aplica doar conform regulilor fiecarei campanii de discount in parte.
Discounturile sau cupoanele de reduceri nu se aplica si clientilor care fac rezervari in urma cautarilor de bilete de avion efectuate pe site-uri de comparatii (Ex: Momondo, Skyscanner etc).
Societatea Comerciala SC HOLIDAYMAG MAGAZIN SRL este o AGENTIE DE TURISM care are in obiectul de activitate rezervari - vanzari de bilete de avion pentru zboruri interne si internationale, pachete turistice, cazari interne si internationale, direct sau prin intermediari.
In vederea indeplinirii acestui capitol de servicii din obiectul sau de activitate, societatea este autorizata de catre companiile aeriene care efectueaza zborurile; ea actioneaza numai ca intermediar al acestor companii si se supune regulilor si restrictiilor comerciale impuse de catre companiile aeriene, in calitate de prestatori directi.
In continuare, vom denumi pe scurt:
In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), HolidayMag isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.
In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare, taxa de serviciu perceputa de HolidayMag in momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se ramburseaza.
Fiind vorba despre o vacanta de weekend sau pentru un weekend prelungit, HolidayMag pune la dispozitia clientilor sai o modalitate foarte comoda de a-si personaliza vacanta. De regula, o oferta de tip city break oferita de HolidayMag este formata din urmatoarele servicii turistice: transport (se prefera avionul), cazare si optional masa, in functie de hotelul ales. Oferta este variata, pentru orice destinatie solicitata de client.
In scop de marketing si pentru a reduce din timpul de cautare separat al serviciilor turistice incluse intr-un city break, HolidayMag ofera clientilor sai posibilitatea de a vizualiza aceste servicii prezentate intr-un singur pachet oferta. Serviciile incluse intr-un city break pot fi achizitionate separat, clientii pot solicita o oferta personalizata si in acest caz, serviciile turistice pot fi diferite de cele promovate pe site.
HolidayMag ofera clientilor sai spre revanzare servicii turistice de tip tour operator (chartere, circuite, croaziere sau orice alt serviciu promovat de agentiile de turism tour operatoare partenere).
Termenii si conditiile rezervarii difera in functie de fiecare produs turistic inclus in oferta de tip city break si acestea depind de regulile impuse de partenerii furnizori de servicii turistice cu care colaboreaza HolidayMag. Mentionam ca rezervarile se vor face in functie de disponibilitatea acestora la partenerii HolidayMag si in functie de termenii si conditiile companiei, mentionate de catre operatorii HolidayMag pentru fiecare serviciu ales in parte.
HolidayMag nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii ) si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
Orice rezervare efectuata online sau offline (telefonic, email sau direct in agentia HolidayMag) presupune acceptarea termenilor si conditiilor HolidayMag si a regulilor prevazute in contractul cu turistul (pentru ofertele de tip tour-operator).
In cazul majoritatii hotelurilor, ora normala de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face pana la ora 11:00. Atentie! Aceste ore pot diferi de la un hotel la altul. Va rugam sa consultati agentii HolidayMag.
In cazul in care sositi la hotel dupa ora de check-in indicata mai sus, camerele Dvs sunt retinute pana la ora 18:00 (ora locala) din data sosirii. Daca sositi la hotel dupa aceasta ora, va rugam sa ne aduceti la cunostinta de aceasta posibilitate, precizand si ora de sosire estimata. In cazul in care hotelul nu este instiintat de acest lucru, are dreptul de a revinde camerele.
Legenda camera:
Copiii pana in 2 ani sunt considerati infanti si pentru a obtine un baby-cot pentru acestia, este necesara o confirmare din partea hotelului. Va rugam sa specificati daca doriti baby-cot si sa ne comunicati pe email, la momnetul rezervarii.
Alocarea camerelor catre turisti este facuta de catre unitatea de cazare (cu exceptia cazurilor in care este rezervata si achitata dinainte un anumit tip de camera).
In cazul in care onorarea rezervarii nu este posibila (din motive bine intemeiate), unitatea de cazare (pentru rezervarile efectuate prin Furnizorii de Cazari sau HolidayMag - pentru alte rezervari) este obligata sa va ofere cazare intr-o alta unitate hoteliera, de aceeasi categorie sau superioara. In acest caz, turistul este obligat sa accepte una dintre alternative. In cazul evenimentelor speciale (targuri, expozitii, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, Sarbatori legale etc) rezervarile pot avea termeni si conditii speciale (numar minim de nopti, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervarii speciala, termeni de plata etc).
Plata rezervarilor trebuie facuta in conformitate cu termenii si conditiile precizate in momentul efectuarii rezervarii. Nerespectarea acestora atrage dupa sine anularea rezervarii.
HolidayMag isi rezerva dreptul de a derula, in paralel, mai multe campanii de discounturi la ofertele de hotel, discounturile nefiind obligatoriu a fi aplicate la toate hotelurile. Discounturile sunt stabilite in functie de furnizorul de hoteluri si de politica de reduceri a HolidayMag.
Modul de calcul al ofertelor este urmatorul: tariful primit de la provider (pretul taiat) poate fi discountat cu mai multe procente. Astfel, clientii care rezerva de la HolidayMag doar cazarea pot beneficia de reduceri la o serie de hoteluri din baza noastra de date (procentul reducerii poate fi diferit pentru fiecare hotel in parte, in functie de locatie, categorie, provider etc).
Conditii de anulare si modificare a rezervarii:
In functie de politica de anulare a rezervarii, anularea poate fi facuta in scris, catre HolidayMag. Cererea scrisa trebuie facuta de catre titularul rezervarii, de Luni pana Vineri intre orele 9-18, prin email, fax sau posta.
Politica de anulare aplicata fiecarei rezervari depinde de tipul de serviciu, de furnizorul de servicii turistice, de data de calatorie sau de alti factori indicati de Furnizorul de Servicii Turistice. Politica de anulare va fi precizata in momentul efectuarii rezervarii, in email-ul de confirmare a rezervarii. Atentie: va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile anularii inainte de confirmarea rezervarii. Daca nu sunteti de acord cu politica de anulare impusa, rezervarea nu poate fi confirmata.
HolidayMag poate colecta review-uri (pareri despre hoteluri, destinatii, serviciile oferite de HolidayMag si partenerii sai) de la clientii sai, dupa ce acestia s-au intors din vacanta.
Clientii isi dau acordul asupra publicarii review-urilor pe site sau sa fie folosite offline de catre consultantii HolidayMag in vederea recomandarii de hoteluri/destinatii, asupra publicarii numelor persoanelor care au oferit review-ul si a datii acestora.
Review-urile pot fi colectate online, in sistemul de colectari review-uri disponibil pe site-ul shop.cocktailholidays.ro sau offline (prin email sau telefon) de catre consultantii HolidayMag.
HolidayMag isi rezerva dreptul de a refuza anumite review-uri, in special cele cu limbaj vulgar. Inainte de publicarea review-urilor pe site, HolidayMag isi rezerva dreptul de a edita erorile gramaticale si de exprimare, fara a schimba sensul cuvintelor. Review-urile oferite de clienti devin proprietatea HolidayMag si nu pot fi publicate pe alte site-uri.
Conform OG 34/2014 , HolidayMag nu are o politica de returnare a produselor.
Conform OG 34/2014, conditiile de garantie/service nu se aplica serviciilor rezervate pe site-ul www.holidaymag.ro
Problema survenita in timpul sederii turistului, trebuie comunicata de urgenta catre HolidayMag pentru a o putea rezolva in timp util. De asemenea, orice reclamatie trebuie facuta in scris catre unitatea de cazare, iar o copie trebuie sa ajunga la HolidayMag in maxim 2 zile de la incheierea sejurului. Toate plangerile/reclamatiile vor fi cercetate si se va oferi un raspuns imediat dupa analizarea completa a situatiei prezentate.
Pentru rezolvarea cat mai rapida, eficienta si pe cale amiabila a eventualelor probleme aparute, va rugam sa trimiteti mesajele dumneavoastra la adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
Vizele nu sunt incluse in tarifele afisate. Turistii sunt responsabili de obtinerea acestora in timp util. De asemenea, turistii trebuie sa se asigure ca documentele de calatorie (pasaport sau carte de identitate) sunt valabile minim 6 luni de la data parasirii Romaniei.
Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinatii intra, de asemenea, in responsabilitatea turistului.
Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul HolidayMag, hotelului sau a reprezentantului acestuia.
In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul, in cauza, va prelua platile pentru rezervarile dvs.
Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.
HolidayMag sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nicio obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.
Plata se poate efectua cu principalele carti de credit recunoscute si prezentate detaliat pe Site (in subsolul acestuia).
HolidayMag isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.
In cazul in care emitentul cartii dvs. de credit o cere, HolidayMag sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cartii de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documenteleor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.
In plus, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent.
Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.